Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання ДПТНЗ "Бородянський професійний аграрний ліцей" є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.Мета патріотичного виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:● утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;● виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;● підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя; - усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;● сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;● формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;● утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;● культивування кращих рис української ментальності працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;● формування мовленнєвої культури;● спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму.
У ДПТНЗ "Бородянський професійний аграрний ліцей" проведено такі заходи з національно-патріотичного виховання: ● Волонтерство у закладах П(ПТ)О ● «Крим – це Україна! Спротив триває!» ● Присвята 210-й річниці від дня народження Т.Г.Шевченка● Во ім’я матері і сина ми не покоримось москві” ● Небесна Сотня – герої не вмирають! ● Авторитет імені: Анатолій Камінчук. «Доки мова жива, доти жива Україна!» ● Українські звитяжці. Історична подорож у часі. Славетні імена України. Презентація книги Сергія Соколова «Історія в моментах. Україна/московія» ● Історична пізнавальна гра «Я люблю Україну»● «Я – українець, по духу, по роду, маленька частинка свого народу»● ЖИВІ ІСТОРІЇ ВІЙНИ… ● БОЖЕ, БЕРЕЖИ УКРАЇНУ! ● Сліди залишила війна…● Крути – бій за майбутнє
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ З НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ● Закон України "Про правовий статус та вшанування пам'яті борців за незалежність України у XX столітті"● Закон України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні"● Закон України "Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років" УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА ● Указ Президента України від 18 травня 2019 року № 286/2019 "Про Стратегію національно-патріотичного виховання" ● Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 "Про День Гідності та Свободи"● Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 "Про День Соборності України"● Указ Президента України від 14.10.2014 № 806 "Про День захисника України"● Указ Президента України від 24.09.2014 № 744 "Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності"● Указ Президента України №272/2009 "Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції "Пам'ятати. Відродити. Зберегти"● Указ Президента України №212/2012 " Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергові заходи щодо її реалізації"● Концепція допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді, схвалена Указом Президента України від 25 жовтня 2002 року № 948ПОСТАНОВИ, РОСПОРЯДЖЕННЯ, ДОРУЧЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ● Постанова КМУ від від 30 червня 2021 р. № 673 Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України● КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 9 жовтня 2020 р. № 1233-р "Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року"● КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 9 жовтня 2020 р. № 932 "Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки"● Про затвердження плану заходів щодо популяризації державних символів України, виховання поваги до них у суспільстві Розпорядження КМУ № 954-р від 07.12.16 року● Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я від 8 грудня 2009 р. N 1494-р Про затвердження плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій з відвідуванням об'єктів культурної спадщини● П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про Державний прапор України● П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про Державний герб УкраїниНАКАЗИ МОНУ● Наказ МОН № 768 від 16.07.15 року № 768 від 16 липня 2015 року Про національно-патріотичне виховання в системі освіти● Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232"Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді"● Наказ МОНмолодьспорт №1243 від 31.10.11 року Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України● Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 "Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України"ЛИСТИ МОНУ● Лист МОН № 1/9-455 від 25.09.15 року Щодо заходів з відзначення Дня захисника України● Лист МОН № 1/9-211 від 23.04.15 року Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі● Лист МОН № 1/9-78 від 17.02.15 року Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура") в навчальних закладах● Лист МОН № 1/9-614 від 27.11.14 року Про методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання● Лист МОН № 1/9-412 від 13.08.14 року Про проведення Уроків мужності● Лист МОНмолодьспорт № 1/9-530 від 27.07.12 року Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи