Державний професійно-технічний навчальний закладБородянський професійний аграрний ліцей




Державний професійно-технічний навчальний закладБородянський професійний аграрний ліцей




Психологічна служба

 Робота практичного психолога ДПТНЗ «Бородянський професійний аграрний ліцей» базується на "Положенні про психологічну службу в системі освіти України", нормативних актів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

Illustration

Практичний психолог ліцею - Бабаян Анна Едуардівна Графік роботи з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 17:00 годинПлан роботи практичного психолога на 2023/2024 навчальний рік
Завданнями діяльності практичного психолога Бородянського професійного аграрного ліцею:– забезпечення якості і доступності психологічних послуг здобувачам освіти, батькам та працівникам ліцею;– підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу;– психологічна допомога здобувачам освіти та працівникам в кризових та стресових ситуаціях; попередження процесів дезадаптації, в тому числі і девіантної поведінки серед осіб, що навчаються;– сприяння повноцінному розвитку особистості ліцеїстів, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і професійного саморозвитку;– формування навичок психічної саморегуляції. Психологічна служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Законом України, Конвенцією про права дитини, чинним законодавством України та положенням про психологічну службу системи України, Етичним кодексом психолога.
Діяльність психологічної служби включає головні напрямки:– діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;– профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;– навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;– консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;– зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;– просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Напрямки роботи психологічної служби закладу:- Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади). Рекомендації батькам, майстрам в/н, педагогам, здобувачам освіти.- Профілактика правопорушень.- Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.- Попередження суїцидальної поведінки.- Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.- Врегулювання конфліктних ситуацій.- Робота з обдарованими дітьми.- Робота з дітьми, позбавленими батьківського піклування, сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених та багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС, переселенцями зі сходу країни.

Made with