Мотивація професійного вибору, відношення здобувача освіти до навчального закладу, його професійна орієнтація і життєві плани в багатьох випадках залежать від інформації, яку він отримає на найбільш важливому етапі складного та суперечливого процесу професійного самовизначення.Профорієнтаційна робота нашого ліцею спрямована на вирішенні наступних завдань: підвищення рівня проінформованості школярів про спеціальності ліцею, підвищення конкурентоспроможності нашого навчального закладу на ринку освітніх послуг, підготовка кваліфікованих кадрів, створення умов для усвідомленого професійного самовизначення і розкриття здібностей особистості.01 квітня 2025 року в ДПТНЗ «Бородянський професійний аграрний ліцей» практичним психологом Бабаян А.Е., майстром виробничого навчання Олексієнко А.А. та викладачем фізичної культури Гаращенком В.І. проведено профорієнтаційну роботу зі здобувачами освіти 9 – 11 класів Макарівської громади. Адже, профорієнтаційна робота в закладах освіти має вагоме значення для майбутніх здобувачів освіти.Представниками ліцею було організовано індивідуальні та групові консультації з професій, які готуються у ліцеї, актуальність їх на ринку праці, перспективи у подальшому житті при отриманні професій в нашому закладі освіти.Отож, вибір професії є важливим кроком у життєвому і професійному становленні людини. Від правильного вибору професії виграє як суспільство, що одержує цілеспрямованого суспільно корисного громадянина, так і особистість, яка відчуває задоволення від роботи і має широкі можливості для самореалізації.